"Jag börjar på måndag"

- postat i: Livet
Hur många har inte hört eller sagt denna fras?? Jag har sagt den massa gånger :P
Men i dag är det måndag och jag kommer vara på hemmaplan i två veckor så nu har jagt startat!!!
Jag blev väldigt motiverad i går när jag och Anna i min sektion gick till New Yoker, en av Sveriges hetaste klädbutiker enligt mig. Jag ville så gärna köpa massor men jag höll mig i skinnet och får vänta tills jag och Sofie ska dit i April (Det finns ju i Norrköping också) så nu vill jag bli smalare tills dess. Då känns det ju mer okej att handla lite kläder :)
I alla fall så gick jag upp för 25 minuter sedan och har redan hunnit med en 5-10 minuter lång joggingtur. Jag är skit nöjd för jag orkade springa hela vägen jag hade bestämt, var nog mellan 700-1000m.
Det är inte långt för många men det är långt för mig då min kropp vill ge upp efter 1 minut (typ 200m).
Jag försöker hela tiden intala mig att jag ska hitta mitt tempo och sätta små mål för jag är ingen van löpare/joggare.
Jag vill utvecklas inom det och blir bättre för min hälsas skull.
Så vet ni vad?! Nu är det måndag morgon och det är dags att starta! Du måste inte vara på gymmet 2 timmar varje dag det räcker ibland att bara göra 5 armhävningar men hinner man mer så klart man ska görat!
Puss o kram på er


Anonym

newyorker ska öppna i linköping!

Sara ~ Mamma till Yrla och Noel

hejja dej <3 när ni ska hit i april vill ja följa med :D


URL: http://mammatillyrla.blogg.se/
Sannasaur

Ska de??? När och var???



Självklart hör vi av oss då Sara :)


URL: http://sannasaur.blogg.se/

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: