Galet bra helg!

- postat i: Livet
Har inte tänkt på bloggen på hela helgen för jag har haft fullt upp med massa roliga saker.
Jag började helgen med att tävla fyrgångsfinal med min lilla häst och mamma och Kristin kom och tittade på oss.
Farsaell var väldigt duktig men tyckte det var läskigt när andra hästar red om.
Sen fick han sin första rosett och usch va läskig den var, han försökte springa ifrån den men jag fick som tur stopp på honom :)
Sen fixade jag och Kristin allt inför kvällen då jag hade lite förfest inför vår återträff från gymnasiet. Är ju hela 5 årsedan vi gick ut, galet.
Sällskapet var grymt dock var jag väldigt besviken över vad lite man fick för pengarna. men men så är det väl. Jag gick hem ganska tidigt då jag fick väldigt ont i fötterna och vaderna plus illamående och sedan orkade vi inte gå tillbaka, sängen verkade liksom skönare :P
Idag har jag och Kristin rensat ut 93 plagg ur min garderob, vilket verkligen behövdes :)
Annars har vi tagit det lugnt idag, vilket är skönt.
Jag har även gjort lite förberedelser inför praktiken. I morgon börjar sista veckan i den klassen, lite sorligt faktiskt.
Nu ska jag försöka få i mig lite ordentlig mat innan jag ska sova.
Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har haft :)
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: