Fredag den 2 Mars

- postat i: Livet
Hej allihopa! Nu bloggar jag från Radison BLU i Malmö.
Jag är här på FEIF konferens som är ett möte för alla Islandshäst förbund i Världen. Jag är här för ungdomarnas verkan och hoppas på att kunna få ut mycket tips och idéer från helgen.
Det bästa med att vara på möten är att man får bo på hotell och äta god mat. När jag är iväg så här låter jag mig äta lite vad jag vill men inte överdriva det.
Till exempel fick vi lax med sås och potatis till middag och inga grönskaer och jag låter mig själv äta potatis. Till efterrätt var det kaffe och brownie och jag unnande mig en liten bit.
Nästa vecka är det nya tag. Jag är good to go för gymmet då jag ska har läkt efter operationen så jag hoppas verkligen jag kan göra minst ett pass idag. Jag försöker att inte sätta för hård ress på mig själv och vara nöjd med det lilla. Klart jag hoppas på att köra 5 pass på gymmet men jag vill inte heller bli besviken om jag inte gör det. Nästa vecka börjar jag även min 2 veckor praktik och jag vet att jag ofta blir väldigt trött efter de långa dagarna.
Jag hoppas ni får en bra helg
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: