Varför blogga?

- postat i: Livet
Några av er kanske undrar varför jag startade en blogg... så jag tänkte jag kunde berätta för er.

Jag vill insperera andra att kämpa mot övervikten tillsammans med mig för det är inte enkelt att vara ensam på vägen. Många kämpar med bantningar hit och dit precis som jag har gjort i många år och är helt enkelt trött på det. Flera av mina vänner tipsade mig om LCHF och jag kände att jag har provat allt annat så jag kan lika gärna ge det en chans, för jag är så trött på att vara hungrig. Så varför ska jag vara själv på min resa när jag kan dela den med andra genom en blogg?

Jag tycker även det är super kul att det är så många som läser min blogg, mellan 32-70 unika besökare varje dag sedan jag startade den :) Det hjälper mig att försöka komma på kreativa och nya LCHF recept som jag kan tipsa er om.

Jag hoppas även att jag kan komma igång med min träning lite mer än den senaste veckan och kanske till och med insperera någon annan att komma igång med träningen.

Jag tycker det är jätte roligt att höra alla härliga kommentarer om bloggen och att den inspererar er, det gör mig varm i hjärtat <3

Älskar er fina läsare <3<3<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: