Utmattad

- postat i: Livet
Jag har varit väldigt trött efter operationen i tisdags och därför har jag varit dålig på att uppdatera bloggen.
Jag ber om ursäkt för det.

Jag är fortfarande väldigt trött mellan åt men i morgon ska jag tillbaka till sjukhuset då de tror att jag kan ha fått en infektion i livmodern. Så direkt när jag vaknar i morgon ska jag ringa för att få en tid.
Jag hoppas det inte är något allvarligt men jag vill inte gå över helgen if det skulle vara något.

Jag ska fortsätta med att ta det lugnt ett par dagar till så får jag se hur jag mår.

I morgon ska jag även plugga hemma hos en kompis plus att jag ska handla lite i stan inför en födelsedag fest på lördag.

Hoppas ni har haft en bra vecka hittills :)

Puss puss


Sofie

Gumman du behöver inte köra på lördag om du inte orkar hjärtat du ska inte käna dig tvingad :(



pussar och kramar / Sofie


URL: http://Snuttetuffsan.bloggplatsen.se
Sara ~ Mamma till Yrla och Noel

krya på dej snuppan <3


URL: http://mammatillyrla.blogg.se/
Sanna

Det är lugnt Sofie, jag kör! Men jag kommer se till att någon håller sig vaken på vägen hem ;) Blir jag trött kan jag alltid låna någon säng hos Erik för en stund ;)


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: