trött lördag kväll

- postat i: Livet
Vad gör ni denna lördaerkar välg kväll???

Själv sitter jag och gäspar i soffan framför melodifestivalen. Inte mycket att jubla över förutom att man fick sig ett gott skratt år Ranelid och hans brun utan sol och så kallade "sång". HAHA!!

Jag ska försöka hålla mig vaken en stund till och kolla på The bodygaurd med Whitney Huston och Kevin Costner som börjar 21.30 på 3an.
Tittade förut på Whitneys begravning direkt från USA där bland annat Kevin Costner höll tal som var väldigt rörande. De verkade ha haft en fantastisk vänskap.

Filmen har jag sett många gånger men den är ju väldigt bra så den är lätt värd att se igen :)

På tal om Whitneys begravning så tycker jag att begravningar i USA väldigt härliga och ett bra avslut där de firar livet och pratar om den bortgångna med glädje och vilka fantastiska minnen de har.
Jag hade en faster som bode i USA som gick bort nyligen men tyvärr kunde jag inte närvara vid begravningen där pga av jobb och studier. Men jag hörde att den var fantastisk.
Vi hade ju även en begravning här i Sverige som var jätte fin den med. Min faster skulle ha gillat den mycket :')
Saknar henne mycket då hon var en mycket klok och talangfull kvinna. Jag hoppas du har det bra med din mor och far nu när ni är tillsammans <3

Nu tillbaka till melodifestivalen :)

Over and out!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: