Slappar du på söndagar?

- postat i: Livet
Jag försöker alltid ha en slapp dag i vecka och oftast brukar det bli söndagar, men i dag får det vänta tills i kväll.
Eftersom jag har haft många långa dagar denna vecka så har jag inte hunnit med att göra ordning sovrummet eller tvätta. Tyvärr är ju tvättstugan upptagen i dag så jag får vänta någon dag till men sovrummet kan jag göra något åt i alla fall.

Min plan för dagen är att åka och rida ut med min häst då vädret är underbart ut :)
Efter lunch ska jag och mina två goda vänner Sofie och Tess åka till gymmet och köra ett pass. Jag ska försöka fixa lite bilder till bloggen på lite bra övningar till er också :)

Jag har också som plan att göra LCHF wraps med lax till lunch, men först ska jag äta frukost. Frågan är bara vad :P
Jag tror jag ska ta lite yoghurt med bär och frön.

Ha en bra söndag om ni ska slappa eller vara hurtiga!

Kram



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: