Pepp talk

- postat i: Livet
att få pepp talk av någon annan är helt underbart. Det ger en extra styrka och vilja att fortsätta kämpa även när det är svårt. Hade jag kunnat hade jag velat spela in alla samtal som vänner har peppat mig med så jag kan spela upp dem när jag är trött och ledsen, när livet helt enkelt är väldigt tugnt.

Igår var det flera av mina vänner som fick mig att känna mig 10 cm längre, 20 kilo lättare och så himla stark bara av att sitta och lyssna på deras sida om mitt arbete mot viktminskningen. Tack Sofia och Elin för vårat fina samtal i soffan igår :)

Jag vill tacka alla mina fantastiska vänner och min familj för att ni finns där. Man kan inte alltid vara där för sina vänner men när de väl är där så är det som att de är skyddsänglar som alltid finns bakom närmaste knut.

 Så sant!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: