Orolig natt

- postat i: Livet
Jag brukar alltid sova väldigt bra, vilket jag är väldigt glad över.
Men i går kväll hade jag väldigt svårt att somna, förmodligen för att jag drack massa kaffe på kvällen. Har inte haft problem med att somna även om jag druckit kaffe men den var nog 4 koppar i går kväll :P

Har även drömt skumma drömmar om kor som anföll mig och andra konstiga grejer.
Förmodligen börjar jag bli nervös inför morgondagens operation även om jag inte borde.
Det är en liten operation men klart man blir lite nervös när man ska sövas ner.
Jag har läst infomationen inför operationen massa gånger och kan det nu nästan utantill.

Ikväll kommer iaf min mamma för att vara med mig som stöd och framför allt efter operationen då sjukhuset inte vill att man är själv första natten. Tur att jag har världens bästa föräldrar :)
Pappa ställer upp som häst och hund vakt hemma och är själv på sin födelsedag till och med ^^

Tack mamma och pappa, ni är bäst!

Nu ska jag göra mig klar för skolan. Ha en bra dag!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: