Nobody is perfect!

- postat i: Livet
Glöm aldrig det.
Det kan ibland låta som att jag är så himla duktig och påhittig när det gäller mat men ingen är perfekt. Alla faller för frästelser ibland och det är mänsligt.
Som idag när jag var påväg hem fick jag världens sug efter godis och köpte mig en påse. Efter 10 bitar mår jag jätte illa och slänger redan resten, snacka om att slösa på pengar :P
Var inte ledsen och besviken om du faller ibland, det viktiga är att man ställer sig upp igen och forsätter med sitt liv och kämpar mot så hårt man kan.

Jag får ofta höra hur duktig jag är och jag känner mig sällan duktig och kan ta emot den positiva kritiken, men det är någon många behöver jobba på. Sug åt er berömmen och gå med högt huvud.

Ingen är perfekt, jag tror inte det finns någon som går genom livet utan att kugga ett ända prov. Livet är svårt och kan kännas orättvist men det är inte mycket vi kan göra åt det förutom att kämpa och göra det bästa av det.

Nu sitter jag här med magsmärta och lite ont i huvudet efter sockerruset men jag kan inte skylla på någon annan än mig själv.

Hoppas ni mår bra och kan känna er nöjda med er själva och era sunda kroppar :)


JM

Jag äter också godis då och då. Min mage blir lycklig av lite godis och det får mig att träna lite extra hårt dagen efter. Allt är nyttigt i rätt mängd brukar jag säga. Men tips från min "diet" om man blir sötsugen är Vanilj kesella med ex hallon i.

Riktigt jävla gott och lägger sötsuget på hyllan. :) Jag hejar på dig. Förlåt om jag låter lite otrevlig i kommentarerna.


URL: http://www.Mejosefin.wordpress.com
Sanna

Jag håller helt med dig om att allt är bra i lagoma mängder. Tyvärr är inte mitt huvud/mage alltid med på det och jag har tidigare kunnat äta 3-4 kilo godis på en dålig vecka. Jag vill helst bli helt av med sockersuget och försöker hitta en väg som funkar för mig. Tack för att du hejar på mig. Jag hejar på dig också och du är en härlig insperationskälla för träning och en sund livsstil. Jag hoppas också att jag kan vara lika sund och hurtig som du en dag :)


URL: http://sannasaur.blogg.se/

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: