motivation?

- postat i: Livet
Var är den när man behöver den?

Jag känner mig nere och deppig samtidigt som jag är rastlös och vill göra något.
Jag är samtidigt trött och är inte alls motiverad på att åka till gymmet eller stallet.
Samtigt vet jag att jag blir så mycket piggare och mer positiv när jag har varit i både stallet eller på gymmet, så varför åker man bara inte?

Sitter ni på någon bra förklaring för detta märkliga fenomen?

Samma sak gäller det mina studie, eller inte att jag känner mig piggare efteråt men att man inte har någon motivation för det.

Jag skyller alltid på vintervädret, ja menar var är solen??

Jag ska försöka börja sola lite som ljus terapi eller nått. Jag vet att de inte är så bra men man kan ju dö av allt nu förtiden.

Jag fick även tips av Sara mammatillyrla.blogg.se att prova d-vitaminer och omega 3 för att må bättre när jag går på LCHF.

Sen får jag dra med mig Sofie snuttetuffsan.bloggplatsen.se till gymmet för det finns ingen bättre sporring parter på gymmet! Hon har alltid så mycket energi och får mig alltid på bättre humör <3

Tur att man har lite vänner som kan hjälpa en ur svackorna man får så här på vinterhalvåret.

JAG VILL HA SOMMAR NU!! Fast först ska jag gå ner i vikt så jag kan ha en av mina favorit klänningar och bugga i i sommar med finaste Kristin <3


Karin

Känner igen mig! Vad beror det på? Iof beror de väl på "livet" men ja, ibland vill man bara ha den där extra kicken så man känner lite lust för o plugga. Men nej... :/


URL: http://nupur.blogg.se/

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: