Ledig morgon

- postat i: Livet
Idag tog jag mig sovmorgon då jag är ledig, väldigt skönt och behövligt.
Jag åt lite oststavar till frukost och tog sedan en promenad på 2 km i vårsolen. Det var skönt men lite jobbigt för magen och ryggen då jag känner att en del muskler har minskat och det är jobbigt för ryggen att bära upp den stora magen jag har.
Jag passade på att hämta ut mina tågbiljetter för min resa till Malmö i helgen. Det är inte semester utan jobb, det är en internationell konferens med alla Islandshästförbund i världen. Visst ska det bli spännande men jag är så trött på allt just nu så vi får se hur aktiv jag är.
Nu sitter jag av unnar mig ett gls med jordgubbsmjölk. Jag mixar helt enkelt rödmjölk med lite frysta jordgubbar.
Värligt gott :)
Hoppas ni får en bra dag i det fina vädret.



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: