Lååååång dag.

- postat i: Livet
Är äntligen hemma i mitt egen kaos i lägenheten :)
Jag har haft en spännande och givanden dag får jag allt säga. Skolan gled på och vi fick sluta tidigare, så jag hann att rida min häst innan min grupp skulle komma. Farsaell var väldigt duktig, framförallt i galoppen :)
Barnen var också väldigt duktiga och hästarna var pigga och glad. Jag tycker det verkligen är super kul att ha en egen grupp på ridskolan. Det är väldigt bra för mig att praktisera min pedagogik och kommer se bra ut på mitt cv :)

Nu ska jag ta det lugn resten av kvällen och äter nu lite kvällsmat med brieost och gräddost :) I LOVE CHEESE! ^^

Hoppas ni får en trevlig kväll

Puss puss


Karin

Ahaa, så du har onsdagsbarngruppen nu?? Kul!!! :) Hur funkar det med LCHF... ger det nåt resultat??


URL: http://nupur.blogg.se/
Sanna

Jajamensan det har jag :) Det funkar ganska bra. Jag är oftast mätt väldigt länge och blodsockret är under kontroll. Förra veckan gick jag ner hela 1 kilo på 3 dagar bara men sen blev det lite mycket fest på helgen. Jag sattsar på att väga mig varje måndag från och med nu :) Då ska jag skriva om hur det går :)


URL: http://sannasaur.blogg.se/

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: