Kvällen fick visst ändrade planer.

- postat i: Livet
Jo men visst. En polare till mig frågade om inte jag ville ställa upp och spela fotbollsmatch med deras lag i kväll för de var kortg om tjejer. Jag är ju en person som gärna ställer upp för mina vänner jag att spela fotboll är riktigt kul :)
Matchen slutade doch inte som laget hade hoppats på men det blev iaf 3-3. Tack så mycket för att jag fick spela med de coola gänget ;) Maja, Jennifer, Fabian, Johan, Jimmie, Jonte och Olof! Jag tyckte vi var bra men vi hade bara lite otur.

Jag hoppas på att få upp kondisen och bollkontrollen lite bättre så kanske jag också kan vara med i laget på riktigt nästa säsong. Det vore väldigt kul, förutom de dumma tiderna. Ja menar 23.05 en onsdag kväll :P

Tack för jag, nu ska jag varva ner innan jag kryper upp på madrassen på golvet :)

Puss puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: