Jobba, jobba, jobba.

- postat i: Livet
God morgon på er!

Jag blev väckt strax innan 8 av att målaren ville komma in och börja jobba :P
Nu sitter jag framför datorn och jobbar med att uppdatera ett reglemente för Svenska Islandshäst Förbundet. Jag sitter nämligen som sektionsordförande för ungdomssektionen där. Jag kommer dock lämna över mitt uppdrag i mars på vårat riksårsmöte då jag tar på mig alldeles för mycket och det påverkar min hälsa väldigt negativt. Det är en av andledningarna till att jag gick upp 10 kilo i höstast då jag reste mycket och var väldigt stressad. Så jag levde på mackor och färdig mat i 2-3 månader :/ Inte kul. Jag älskar att arbeta med barn och ungdomar och kommer aldrig att sluta med det.
Jag kommer sitta kvar i ungdomssektionen och fortsätta arbetet i mindre skala så att jag hinner ta hand om mig själv och framförallt mina studier.

Ha en bra dags så länge så ska jag fortsätta med att jobba nu.

Kram



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: