Hemma från stallet <3

- postat i: Livet
Nu är jag hemma från stallet och har fått lite mer energi.
Jag passade på att ta en promenad med min lilla häst och lät han beta lite indet lilla gröna gräs som har kommit upp :)
Sen har jag haft lektion med mina tjejor där de fick träna på sin balans i longering. Super duktiga var de. Jag vet inte ens om jag skulle klara det :P
Nu ska jag snart hoppa in i duschen men först måste man ju kolla på big brother. haha det är ju världens drog :P
Hoppas ni har en bra onsdagkväll/lillördag/skottdag. Måste ju fråga om det är någon av mina vänninor som har friat till sina karlar???
Ha det fint! <3


Sara ~ Mamma till Yrla och Noel

jo ja har friat :P å ja fick ett ja :P men vi ska inte gifta os fören innom en 3 års period


URL: http://mammatillyrla.blogg.se/

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: