Godis var ingen bra idé :(

- postat i: Livet
Som jag berättade tidigare så köpte jag lite godis men mådde ganska snabbt illa av det. Jag hade ont i huvudet och magen i 3 timmar efter innan jag kunde få i mig lite riktigt mat.
Nu ska man bara komma ihåg hur dåligt man mår av det innan man faller för suget nästa gång.

Till middag idag gjorde jag samma som i söndags:
Broccoli med gräddsås och bacon.
Helt sjukt gott om ni frågar mig :)
Jag gjorde även en matlåda till i morgon, så jag är ganska nöjd med mig själv igen :)

Nu kollar jag på Biggest Loser för att bli lite peppad. Någon jag försöker tänka på är att utnyttja de tråkiga reklamerna mellan programen som man tittar på. Jag försöker (om jag inte är för slapp) göra lite armhävningar, situps eller hoppa rep i reklamen ;)

Glöm aldrig att en situps är bättre än ingen alls ;)

Så upp ur sofforna när reklamen går igång och göra lite övningar.

Jag hoppas på att ta mig till gymmet någon dag med Sofie så hon kan hjälpa mig att ta lite kort på övningar man kan göra hemma eller på gymmet :)

Ha det bra så länge!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: