God lördag!

- postat i: Livet
Godmorgon på er!

Jag har precis ätit ostkaka till frukost och ska snart göra mig klar för att åka till stallet och ladda inför tävlingen :)
Det sköna med att tävla på hemma plan är ju att allt finns där, man kan ju inte glömma något :)
Nu ska jag bara komma ihåg att ta med mig dator :P
Vi använder oss nämligen av ett system som jag har laddat ner på min dator som är väldig smidigt vid Islandshäst tävlingar.

Vad ska ni hitta på dig?

Just nu ångrar jag lite att jag ska jobba, då jag skulle vilja göra ordning här hemma och tvätta men jag får väl göra det i morgon istället.

Ha en bra dag!


Pernilla

Du är bästaste dottern i världen.

sofie

hoppas allt gått bra gumman ;)

imorgon blit det gymet äntligen som jag väntat :)



Love / sofie


URL: http://snuttetuffsan.bloggplatsen.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: