God kväll!

- postat i: Livet
Klockan är mycket och många sover. Själv ligger jag i soffan och kollar på filmen seven pounds med Will Smith, på tv3. Har alltid velat se den så nu får jag hålla mig vaken.

Idag har jag varit allmänt bakis slapp och inte ens gått utanför dörren :/ Man blir ju så sjukt seg av att ligga och dega i soffan.
Men i morgon blir det annat.
Börjar dagen med en ridlektion för min chef i stallet, ska bli super kul. Han har ridit min häst 2 gånger nu på två veckor och ska hjälpa mig med tips och idéer på träning inför nästa helgens tävling. Då ska jag tävla V1 aka fyrgång. I veckan kanske jag kan förklara det mer för er som inte vet hur man tävlar på Islandshästar.

Här är en bild från förra tävlingen som vad den 14/1 då tävlade vi Tölt T1!
Duktiga lilla hästen börjar bli stor nu.
Jag har haft han i 5 år till hösten och har ridit in honom själv med lite hjälp från mamma :)

Nu ska jag fortsätta och titta på filmen så får ni ha  en bra kväll :)

Sov gott ^^



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: