Effektiv morgon?!

- postat i: Livet
Precis när jag hade ätit frukost så ringde det på dörren och vem fan ringer på klockan 7.35??
Jo det var målar företaget som ska fixa mitt sovrum som inte har anmält att de ska komma. Jag har nämligen spricker i hela taket som snart kommer ligga i sängen.

Det lustiga är att han som vet här och mätte om det var en vattenskada sa att jag inte ska behöva flytta några grejer själv utan att det är målarnas problem, fast målaren säger tvärtom att jag måste göra det för det kan bli problem om de skulle göra sönder något.
Han gick med på att sängramen får stå kvar på höjden iaf men nu är ialla fall alla grejer i mitt vardagsrum. Jag är väldigt tacksam att jag har inbyggda garderober, för det hade blivit trångt och jobbigt annars :P

Så här ser det ut i mitt vardagsrum fram till helgen, och fan om de inte är klart tills fredag.


Ser ni tavlan på väggen? Den köpte jag i går på Chilli. Butiken i Linköping ska lägga ner så de har 30% på allt i butiken. Så jag fick tavlan för 140:- Riktigt nice enligt mig :)

Till frukost åt jag mackorna som jag gjorde förra veckan med lite smöt och ost på.

Strax ska jag åka till skolan för grupparbete och lektion i em. Efter det blir det stallet för att motionera min lilla häst innan det är dags för ridskolan i kväll och premiär för mig och min egna grupp :) Ska bli riktigt kul. I kväll ska vi arbeta med bomarbete, vem vet jag kanske höjer upp en bom lite om alla vill prova att hoppa :)

Så jag lär inte vara hemma förens 18.30 tidigast, så jag skippar gymmet för jag lär vara död när jag kommer hem :P
men i morgon har jag bara ett kort möte i stallet vid 11 och en häst att motionera så då kan jag inte klaga på tidsbrist :P



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: