dålig uppdatering, I know!

- postat i: Livet
Hej på er!
Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera bloggen men jag har min anledningar.
Idag hade jag bland annat en tenta, som gick..hmm hur ska man säga... fruktansvärt dåligt! Jag måste ha missat en del när jag pluggade för första frågan gav mig bara frågetecken och huvudvärk!
Som ni har fått veta opererades jag nästa vecka och lyckades även på en infektion, så jag har gått på två mediciner där den ena har gjort mig väldigt dålig (huvudvärk, illamåeende och yrsel) Inget kul. Men idag har jag fått en ny medicin och jag hoppas på att den är bättre för mig.
Så jag har varit lite deppig sista dagarna och det gör det inte roligare när man har lagt ut över tusen kroner på sjukhus och mediciner :/
Nästa vecka är jag redo för att ta mig tillbaka till gymmet och bli piggare framför allt.
När jag blir deppig brukar jag ofta fuska med min kost och det kan jag väl erkäna att jag även har gjort nu. När man mår illa vill man liksom bara få i sig något över huvud taget. Men när jag har mått bättre har jag ätit rätt så jag har iaf inte gått upp så mycket bara något kilo tror jag.
Nu ska jag försöka hitta lite motivation och titta på bästa programet Bigest Loser!!!
Hoppas ni får en bra kväll :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: