Dagens lunch/middag

- postat i: Livet
Eftersom jag har mått lite illa sista dygnet så har jag gått och funderat på vad jag gillar för mat och hur jag kan göra det till LCHF om det behövs vill säga.
Jag kom på att min goda vänn sofie har ätit tacos en del så jag tänkte why not?!
Resultatet blev väldigt gott och jag behövde bara byta ut brödet till salladsblad



Mumma! Mosade även avokado. Tips till er LCHFare är att steka köttfärsen i mycket smör!


Eftersom det är alla <3s dag så ska jag unna mig något gott och mysigt så här på kvällen.
Bär doppade i choklad som jag har smält ihop med grädde :)



Något annat gott som ni kan göra är en smarrig smoothie.
Man kan ha vilka bär man vill med lite yoghurt, grädde och mjölk.
Toppa gärna med lite linfrön och något bär, det ser ju ännu godare ut då :)



Allt detta ser väl mycket godar ut än mjölchoklad och gelehjärtan;)

Hoppas ni får en trevlig kväll ^^

Love u all <3


sofie

Mumma ser jätte gott ut <3


URL: http://snuttetuffsan.bloggplatsen.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: