Coffe break

- postat i: Livet


Avnjuter en kopp kaffe i finaste kaffekoppen. Det är en bild på min förra häst Fjölnir. Han är den bästa vänn man kan ha men tyvärr kom vi inte längre och jag hade inte tid att ha två hästar plus jobb och studier så jag sålde honom för 2 år sedan, men han kommer alltid vara min prins och finns i mitt hjärta.
Fjölnir var min första häst och vi lyckades efter många år av hård träning ta oss till SM i femgång <3

Tillbaka till nutiden... Disken är diskad och jag har plockat lite här hemma plus att jag har tagit mig en dusch, mycket skönt.
Här kommer även en bild på en ny skjorta jag köpte förra veckan på Lindex. Kostade 75:- på rean :)


Vad tycker ni? Passar jag bra i skjortan?? Jag tror den kommer sitta ännu finare när jag gått ner typ 10 kilo till.

Nu ska jag försöka plugga lite innan det är dags att bege sig till skolan :)

Ha det bra så kanske vi ses senare idag :)


Karin

Jättefin!! :) Alltid roligt när man vet att man fyndat dessutom. :P


URL: http://nupur.blogg.se/
Sanna

Tack Karin :) Ja det är ju alltid roligast att shoppa då :)


URL: http://sannasaur.blogg.se/

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: