Biggest loser på kanal 5

- postat i: Livet
Typ världens bästa insperations program.
Jag gillar det från USA mycket bättre än det Svenska. Kan vara för att jag är lite små kär i Bob :)
Skulle lätt betala en massa pengar för att få träna med honom under en längre period.

Har även ätit soppan som jag gjorde till lunch även till middag, fortfarande lika god :)
Nu blir det slapp i soffan resten av kvällen för jag har gjort allt som jag behöver för idag.
Hade ju kunnat åka till gymmet också men jag känner mig lite små krasslig efter helgens utekväll så jag vilar idag.
I morgon hoppas jag på att pallra mig till gymmet för min häst ska få vila i morgon då han har fått jobba 3 dagar i rad plus att jag ska dit på onsdag och ha lektion.

Så slå på 5:an för att bli inspererade :)

Kram på er!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: