Bästa morgonen på länge!

- postat i: Livet
Vakna av klockan som ringde klockan 6. Då har jag sovit gott i minst 7,5 timmar vilket är behövligt för mig.

Iaf så gick jag upp och gick på toa och kollade när jag behöver åka. När jag gick in i sovrummet så såg jag min nya våg som kom i tisdags. Jag har köpt en lite dyrare våg som ska kunna mäta kroppsvätska, muskelmassa och fett. När jag öppnade bruksanvisningen (ja vi tjejer läser faktiskt dem) så står det att för att elektroderna i plattan ska kunna mätta dessa siffror får inte fött, vader, knä eller lår gå ihop! Ja menar hallå! Vågen är för upp till 180 Kg men låren får inte gå ihop på dig. Helt stört!
Jag orkar inte bråka om det för själva vikten tar den.

Iaf till morgonen. Jag tänkte att jag kan ställa mig på vågen och se om jag kan ha gått ner något mer sen början av Januari (räknar innan jag började LCHF för det är lättare att komma ihåg). 2 Januari vägde jag 110,9 kilo och gissa vad vågen stod på idag???

104,1 kilo!!! -6,8 kilo vilket är -6,13% av min start vikt!!!

Så himla nöjd! Morgonen kan ju inte börja bättre. Jag tror att jag vägde ca 107 kilo när jag började testa LCHF vilket var i slutet av januari så jag har nästan gått ner 3 kilo.

Jag är så himla stolt över mig själv denna morgon och nu fortsätter kampen mot kilona.

Nästa vecka ska jag försöka komma ihåg att mäta mig också :)

Hoppas ni har en lika bra morgon som jag :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: