Ännu en lång dag

- postat i: Livet
Jag har haft VFU till kl 14.20 i dag sedan var det bara att köra vidare mot jobbet som hade ringt under dagen. Det blev alltså jobb mellan 15 - 19.30. Så nu är jag äntligen hemma.

Mitt sovrum är också klart, så skönt. men jag orkar nog inte flytta in sakerna idag då jag behöver städa av golvet lite mer efter målarna.

I morgon är det dags för tävling igen med min lilla häst :)
Vi ska tävla fyrgång V1. Då rider man kort tölt, trav, skitt, galopp och ökat tempo tölt.
Så är du sugen på att titta på islandhäst tävling kom till Stuteri Stenholmen i morgon kl 10.00 :)
Dagen startar med femgång F1 då rider man flygande pass istället för ökat tempo tölt.

På eftermiddagen/kvällen blir det jobb mellan 15-21.

Nu ska jag hänga lite vid FB men ha en bra fredag kväll :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: