Alla hjärtans dag

- postat i: Livet
Glad alla hjärtans dag, eller ser ni det som en onördig dag på året.

Jag har lite blandade känslor om denna dag, då det självklart inte är kul att vara singel en dag som denna men jag ska utnyttja den och försöka ha lite egen tid i kväll.
Min plan är att ha lite spa kväll och äta jordgubbar doppade i mörkchoklad och grädde.

Vad ska ni göra idag? Köpa presenter till er partner, äta god middag eller ligga hemma och snyfta framför en kärleksfilm?

Jag mådde ju dåligt i går och jag är fortfarande lite kass så jag valde att stanna hemma från skolan och ta det lugnt och försöka komma ikapp mitt liv som har alldeles för mycket just nu om ni frågar mig.

Jag hoppas på att molnen är i Ljungsbro snart kan lätta så kanske jag kan ta mig en promenad iaf, lite luft skadar nog inte.

Hoppas ni får en bra alla <3s dag ^^



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: