Zumbaton

- postat i: Livet
Också kallat Zumba maraton.
Det är sista "banan" på Zumba party.
 
Eftersom jag slutade tidigt kände jag att jag borde passa på att träna för jag vet inte hur det blir i helgen med träning.
 
Nackdelen med Zumbaton är att de stod inte hur långt passet var så jag fick börja rätt tidigt. Men det var inte längre än 60 minuter. Jag trodde det skulle vara typ 90 minuter eller nått :P
 
Idag kändes riktigt bra och jag hade massa energi och kunde ta ut rörelserna ordentligt.
Blev riktigt svettig och mör ;)
 
Måste också säga att sminket sitter väldigt bra.
Här är en bild på efter en timmes Zumba
 
 
Då har jag bara torkat bort den värsta svetten. Men jag ser ju inte ens röd ut :)
Bra grejjer LR!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag fortsätta packa lite. Inte mycket kvar nu :)
 
Vi hörs sen 
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: