Work out!

- postat i: Livet
Var nere på gymmet vid 10.00 för att skaffa kort och köra ett pass med Maria.
Men då ville de att man betalar resten av denna månaden och hela nästa månad när man skaffar kortet och så mycket pengar hade inte jag :/
FAN tänkte jag då, jag är ju as taggad på att träna.
 
Men hon var så snäll så jag fick ett frikort för idag och så kommer jag tillbaka nästa vecka och då löser vi ut kortet då :)
Super snällt verkligen!
 
Så vi körde på i 1,5 timme och svettades som grisar :) Riktigt nice! Dock kände jag i vissa muskler efter flytten.
Det blev först 30 min på löpbandet. Joggande och PW. Provade lite olika maskiner och en rockring med vikt. As coolt för jag har aldrig kunnat rocka rockring innan :)
 
Nu ska jag slappa lite men vi hörs senare :)
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: