Usch fy och blä

- postat i: Livet
Att jag är så dum om och om igen!
 
Åt lite godis runt lunch. Det var inte många bitar men fort så fick jag ont i magen och mådde illa.
Illa måendet ville inte släppa även om jag fick i mig lite lunch på ikea men jag mådde bara sämre och sämre :(
 
Nu börjar jag äntligen må lite bättre efter ett varmt bad och någon timmes slappande i sängen. Trodde nästan ett tag att jag åkt på magsjuka eller något. Var riktigt nära på att kräks inne på ikea :/
 
Nu måste jag komma ihåg känslan jag fick av godiset. Jag mår inte bra av det och ska inte äta det helt eneklt.
 
Nu ska jag kolla genom lite förläsningarna så jag har lite koll innan duggan vi ska ha om 2 veckor.
 
Stress stress stress :(
 
Ha en trevlig kväll mina vänner :)
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: