Upp och nedvänd dag

- postat i: Livet
Dagen har än så länge varit helt galen.
 
Det började med att stångåstaden medelade att lägenheten inte kommer vara klar förens på måndag men att jag kan få ställa lite saker i förrådet och i lägenheten.
Vilket förråd???
Jo det var tydligen fel i deras system så jag har ett källarförråd nu också. Bra början:)
 
Sen upptäckte jag att bakluckan frysit fast så jag har inte så mycket plats i bilen för jag få gå in till bagaget genom baksätet. Jag hittade massa pappersbitar under sätet och jag kunde inte fatta hur de hamnat där. När jag kom in i bagaget så upptäckte jag att min stalljacka, ridhjälm, ridhandskar och filt är sönder tuggade. Jag har möss i bilen :P
 
Så det var bara att kasta allt.
 
Efter mycket om och men så började jag packa in lite grejer i mitt lilla kök. Då stiger det in en målare i min lägenhet och vill tapetsera.
Ja det får du så gärna. sa jag med världens leende.
De satte in tre grabbar mellan 13-15 för att göra klart det sista i lägenheten :D 
Så förhoppningsvis är lägenheten klar om en timma :D
 
Är så trött i huvudet nu efter allt.
Snart är det dags att fylla bilen igen och köra nästa last.
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: