Underbara känsla!

- postat i: Träning
Laddade upp på eftermiddagen med en Celcius ;)
 
 
Efter den underbara dryck körde jag ett hårt pass Zumba med riktigt bra resultat. Blev 45 min expert och 3 extra låtar. Helt underbar känla när man känner att man kör slut på kroppen och hur nöjd man känner sig efteråt.
Dock kände jag av lite i axlarna men det struntade jag i. Fick strecha lite mer efteråt bara :P
 
 
Måste också berätta om min eftermiddag med min fina vän Sofie! 
Först mötte jag upp henne vid hennes kontor, eller ja Städarna i Linköpings kontor, för att lämna in min nyckel så de kan städa oss mig på måndag. Ska bli skönt att slippa att flyttstäda. Värt varenda krona.
 
När Sofie var klar drog vi till Ikano och sötaste gumman bjöd mig på lunch: Tacobuffe. Riktigt gott.
Sedan spande vi runt på kläder så att Sofie kan vara snyggast på firmafesten på fredag :) 
Hittade en grymt snygg klänning till henne. Hon kommer glänsa och alla kommer vara avensjuka på hur snygg hon är. Gillade även butiksbeträdes kommentar: "Är det till Nyårsfesten du ska ha klänningen?" -Nä, firmafest. "Den firmafesten skulle jag vilja komma på" ;) Det lyfte nog Sofies dag tror jag :)
 
Vi hade helt enkelt en super mysig eftermiddag tillsammans :)
 
Jag fick ju även mina ljus och mitt smink. Ljusen packar jag inte upp utan ner men i morgon ska jag försöka sminka mig snyggt med lite av de nya grejerna :)
 
Nu ska jag laga lite middag.
 
Puss på er mina vänner!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: