snabba vändningar

- postat i: Livet
Har ni också vart med om känslan där allt känns super bra och man är så nöjd av att man är i kontroll, sedan så bara poff försvinner allt och man sjunker tillbaka i dåliga vanor och allt känns bara blä????
 
Jag hade en super förmiddag och gick till affären förut. Behövde jag något där??? Nä... Vad kommer jag hem med godis och marsipan. Äter lite av båda delarna när jag kommer hem och mår som jag förtjärnar nu. Riktigt dålig och framförallt trött och ont i magen :( 
 
Varför är jag så dum som köper massa onyttiga kolhydrater??? Varför?? Jag vet aldrig varför. Jag bara göra det!
Jag vill bara krypa under täcket och dö!
 
Nä det är väl bara att förbränna bort alla kalorier man tryckt i sig när magen lugnat ner sig. Sedan ska jag äta middag ikväll. Har iaf blivit bättre på att inte bestraffa mig själv genom att inte äta mat.
Mat är alltid bra i lagoma mängder!
 
Vi hörs



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: