Planering

- postat i: Livet
Planering är väldigt bra för att inte hamna i situationer som man mår dåligt av.
Exempel så behöver jag planera så att jag har med mig något ätbart i väskan om dagarna för att inte bli så himla sötsugen.
Jag är ganska bra på att planera och få med mig matlåda till skolan för att inte lägga ut onödigt mycket pengar på resturang käk.
 
Det jag vill komma till är att jag är en person som mår bra av planering men självklart måste man får vara lite spontan i bland också :)
 
Jag har iaf fixat morgondagens lunchlåda som även blev dagens middag. Pannbiff med mos. Enkelt och gott. 
Nu har även min mage lugnat ned sig och jag mår bättre. Dock känner jag att kroppen är väldigt trött. Börjar jag bli sjuk mån tro eller är det bara stress???
 
Nu ska jag ha en lugn kväll i soffan utan träning idag. Eller det kanske blir lite armhävningar sen eller nått :)
 
Ha en fin kväll
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: