Juldagen!

- postat i: Livet
God fortsättning till er!
 
Hur hade ni det på Julafton?
Jag hade jättemysigt med familjen. Vi åt god mat och hade trevligt i soffan hela eftermiddagen och kvällen.
Vi kollade på filmer och självklart på Kalle!
Som tradition så delar vi ut julklapparna efter Kalle. Tyvärr kom inte tomten förbi ;)
 
Jag fick inte så mycket då jag fått och ska få saker vid andra tillfällen.
Bland annat fick jag träningsgrejer av min far för någon månad sen och så ska jag med mamma och lillebror till Gekås-Ullared på Torsdag och shoppa :) Då betalar mamma en del (beror på hur mycket jag hittar) ;)
 
Men det jag fick i går av pappa var KAFFE. massa kaffe! 9 rullar med kapslar, dvs 90 koppar kaffe :) Mums!
 
Förra veckan fick jag också pengar till en cykel av min mormor och hennes sambo :) 
Så den ska jag åka och köpa snart på biltema :)
 
Idag ska vi fixa och dona lite i Spethult och jag bara längtar tills vi ska åka till Gekås på torsdag :D
 
Ha en fortsatt trevlig dag mina fina vänner!
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: