Jobbigt första natt

- postat i: Livet
Usch va mina muskler var överansträngda i går kväll.
Jag fick muskelkramper som gör det står att andas för mig.
Jag kände igen den smärtan från tidigare i höst och som tur hade jag värktabletter kvar sedan dessa.
 
Jag fick ta två värktabletter vid 22 tiden och lägga mig på spikmattan igen för att kunna andas någolunda normalt.
 
Jag sov väldigt oroligt och vaknade typ var 20de minut. Efter 02 hade iaf smärtan försvunnit och jag kunde krypa ihop mer i sängen istället för att ligga på rygg.
Så natten kändes mer som en lång tupplur och jag bara låg och mös under täcket.
 
Morgonens känsla av att bo här är helt underbar. Jag trivs jättebra i lägenheten! Den är väldigt charmig och mysig.
Dock började jag packa upp lite mer grejer och ryggen sa ifrån direkt :/
 
Får låt ryggen vila under dagen.
 
Om ett tag ska jag åka till Stångåstaden för att lämna mina gamla nycklar.
Sedan blir det skolan för redovisning.
 
Efter skolan blir det tenta plugg :P
 
Jag tänkte visa lite bilder också, men ursäkta röran men jag har inte rktigt kommit helt iordning än :)
 
Fina soffan :)
 
 
Säng och arbetshörnan
 
 
Stora fönstret som just nu har en massa ljus :)
 
 
TVn och förvaring



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: