Intensiv kurs

- postat i: Livet
God kväll på er!
 
Jag måste bara dela med mig av en nyhet som jag hade fått på mailen.
 
Jag är en av 4 lärarstudenter vid Linköpingsuniversitet som får delta vid en EU-finansierad intensivkurs "Teacher’s Intercultural Awareness and Competence" tillsammans med andra europeiska lärarstudenter vid Chester University i England.
Helt galet!
 
Jag fick på mailen för ett tag sen en inbjudan om detta för lärarstudenter som läser år 2 och 3 hade möjlighet att söka om denna intensivkurs. Jag skriv ihop lite om mig själv och fick svar efter ett par dagar att de hade lite mer frågor. Jag svarade i ett mail på deras frågor och nu hatr jag fått ett mail om att jag är en av de fyra studenter som får åka till Chester i England under 10 dagars intensiv studerande.
 
Jag tycker det är lite läskigt då jag är väldigt osäker på min skriftliga Engelska men jag vet att jag är ganska duktig igentligen. Jag kan ju inte tacka nej till denna möjlighet för jag kommer aldrig få något likande igen.
Alla säger ju att det är som student man ska ta tillfället i akt att göra allt sådant här, så klart jag ska åka!
 
Bästa tidiga julklappen hittills :)
 
Så om 3 månader är jag i England igen :D Var ju där förra sommaren och läste vid Devon school of English under 2 veckor.
England är ett mycket trevligt land och jag sert verkligen fram emot att komma dit igen :)
 
Det första jag kommer göra när jag kommer hem så blir det att leta upp passet :)
 
Nu ska jag krypa ned i sängen och läsa lite.
 
Ha en fin kväll eller sov så gott :)
 
Pussar



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: