Depp och opepp

- postat i: Livet
Alla har vi dagar eller stunder vi känner oss nere och opappade till det mesta.
 
När jag kom hem efter en mycket trevlig lunch med en gammal god vän så vart jag trött och opeppad. 
Jag tänkte då att lite Zumba kanske kan pigga upp mig.
Nähä inte ens Zumba var kul. Jag gäspade mig igen 45 minuter och tyckte det bara var jobbigt och tråkigt.
Jag fick håll och ont i ryggen :(
 
Efter zumban så hoppade jag in i en varm dusch och hoppades på att jag skulle må bättre.
Nja bättre vet jag inte men skönt var det.
Efter duschen kände jag av världens mensvärk :(
Kanske det är därför jag känner mig lite opeppade och deppig. Vet inte men det är jobbigt.
 
Jag får hoppas att jag känner mig piggare snart.
Ska snart käka middag och sedan blir det nog sängen.
Ska ju jobba i morgon igen. Det är nog där ifrån som jag har fått ont i ryggen.
 
Vi får se om vi hörs mer i kväll, annars så hörs vi i mon.,
 
Puss


Bästa Sofie ; )

Babe <3
Man har såna dagar ibland :/
Och tänk positivt du flyttat snart :)
Love you <3

Svar: Tack gumman :) <3
Sannasaur


URL: http://Snuttetuffsan.bloggplatsen.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: