Dagen D

- postat i: Livet
Nästa iaf.
Idag ska jag jaga Stångåstaden tills jag får en nyckel till lägenheten.
Jag har varit så stressade och uppjagad över denna flytt, Varför? Vet faktiskt inte.
Det känns som ett nytt kapitel i mitt liv ska börja typ.
 
Jag har velat flytta in till stan i typ 2 år men har aldrig hittat något som passar eller som jag har möjlighet att få.
 
Men nu! Nu ska det flyttas.
 
Lådorna packas och skräps de slängs, Nu ska det flyttas!
 
Jag ska se till att få städat bilen så att jag kan få in så mycket som möjligt på varje lass.
 
I eftermiddag/kväll ska jag även försöka få tag i min vän Tess som har erbjudit sig att hjälpa till :) Super snällt <3
 
Så idag lär det nog inte bli så mycket bloggande ;)
 
Ha en fin dag mina vänner!
 
Puss puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: