Bra dag!

- postat i: Livet
Jag känner mig så himla bra idag!
Jag började dagen med en ordentlig frukost med avokado, ägg och finn chrisps(knäcke) med ost på. Efter en timme så började jag packa ner lite av de sista grjerna som ska ner i källaren.
Såg då att tvättstugan var ledig fram tills 14. Va fan jag kan väl tvätta idag istället för i morgon tänkte jag.
 
Men jag ska ju träna också, då körde jag ett 60 min Zumba pass först (som jag skrev tidigare) och sedan sprang jag ned med två maskiners tvätt.
 
Duschade och fick i mig lite mer vatten och 2 clementiner innan det var dags att springa ner igen.
Är det bara jag som tycker det är jobbigt att lära sig en ny tvättstuga? As krångligt ju :P
Men jag tror jag har koll på det nu :)
 
Så tredje maskinen är igång nu och nu såg jag att det snart är dags för lunch:) 
 
Funderar på att ta en promenad ner till stan sedan, beror på när tvätten bli klar.
 
Kanske ska bjuda in någon kompis på kaffe, fast jag skulle behöva hitta vårat grovsoprum först, har lite och kasta innan jag bör bjuda in folk ;)
 
Jag hoppas min positiva energi smittar av sig idag så att ni andra också kan få känna er om på toppen av världen :D
 
Ha en fantastiskt fin lördag (för det är väl lördag?) Man blir ju helt snurrig när man är ledig :)
 
Puss puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: