Äntligen!!!

- postat i: Livet
Nu har jag äntligen köpt soffan Oleby på Ikea!
 
Som jag har trånat efter den soffan :)
 
Dock har jag inte hämtat den än då jag inte får in den i bilen. Men min pappa kommer i eftermiddag för att hjälpa mig att flytta alla stora möbler och för att hämta soffan.
 
Jag kanske överdriver med flytten och soffan och allt annagt också. 
Men just soffan har jag sparat ihop pengarna till och köpt för att jag vill ha den, inte för att den är billig eller så. Denna råkade vara "billig" för att de ska sluta sälja dem via ikea men jag tycker den är så snygg samt praktisk :D
 
Nu är hemma hemma för att ta det lite lugnt innan pappa kommer om några timmar och då kör vi slut spörten :D
 
 
Hoppas ni sitter hemma och myser med varmchoklad i denna snöstorm 
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: