4 December!

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
Min morgon är extra god för jag ställde mig på vågen i morse och jag hade gått ned 0,5 kilo sedan i fredags :) Härligt att det har börja vända nedåt :D
 
Morgonen kan ju inte börja bättre ;)
Till frukost blev det havregrynsgröt. Börjar få de som en vana :) Nu börjar även frysen bli tömd. Har bara några måltider kvar. Så framåt helgen ska den frostas av :)
 
Idag blev ju schemat lite omkastat då lärarna inte kan kommunicera med varandra :/ Men jag tänkte försöka passa på att åka till nya lägenheten och se om jag kan ta mig en titt då de ska ha börjat med renoveringen :)
Hoppas hoppas hoppas! Har ju fortfarande inte sett den :)
 
Försöker ta med mig lite glädje till skolan också med min fina tröja som är så sommrig :)
 
 
Vi hörs mina vänner <3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: