2012 hur blev det?

- postat i: Livet
Ja hur blev mitt år detta år?
 
Viktmässigt? Står jag inprincip på samma vikt som jag gjorde för 1 årsedan.
Sista nedskrivna jag hittade var i början av Januari 2012 vägde jag 110,9 och idag väger jag 111,3. (Påminn mig att jag ska skaffa mig en ny våg)
 
Samtidigt så har jag inte tränat på gym nästa på hela året. Jag har tränat mer hemifrån istället. 
Jag hade ju även en pojkvän under sommarhalvåret som bara ville sitta inne och käka donken mat(ingen bra kombo för mig). Nu är jag singel och ska bara prioritera mig det kommande året.
 
LCHFande blev det inte mycket av heller, men jag har några gobitar där i från och det viktigaste är att få bort så mycket kolhydrater som möjligt samt att skippa allt småätande (för min del iaf). Och träna, träna, träna så klart!
 
Jag letade bland bilderna från året som har gått och här har vi några av dem ;)
 
Så här vill jag inte se ut i sommar, skrev jag i januari. Vilken tur att att jag inte badade i år. 
 
 
Farsaell var uppe hos mig från januari till maj. Vi tävlade även lite ;)
 
 
Många måltidsbilder, här är en mumsig hallon smothie.
 
 
Tandvärk deluxe. Blev av med två visdomständer i juni.
 
 
Kärleken tog slut vilket gav en nystart till bloggen.
 
Shoppade massa nytt och fint till nya lägenheten.
 
 
Jag testade på 13dagarsdieten som ett forskningssyfte. Inget jag tänker göra igen!
 
 
Blivit zumbafantast igen :)
 
Jul firades hos mor och far med hundarna Trixie och Morris(bilden). Morris köpte mamma på min födelsedag i sommras :) Hon är nog det bästa som har hänt under 2012. :D
 
 
Fick en ny lägenhet inne istan!
 
 

Ännu mer zumba i slutet av 2012 och i början av 2013!

 
När jag kollar igenom året via bloggen får jag erkänna att jag var väldigt dålig under första halvåret och sommaren var katastrof. Men Hösten har ju varit bättre. Jag var nog som bäst på att uppdatera under min 13 dagars diet. Fattar fortfarande inte att jag pallade att göra den, men det gjorde jag :)
 
Får inte glömma arr jag har slutat snusa under 2012 också ;) Tumme upp till mig!
 
Detta är hur 2012 har varit. Men hur blir 2013? Vem vet? Jag tänker inte fundera förmycket över det utan låta tiden visa det. En sak är säker och det är att jag ska umgås mer med mina vänner, jobba på att bli mer hälsosam och framförallt träna. Några saker vet man ju men de tar vi då ;)
 
Ha en fin söndag mina vänner så ska jag fixa frukost nu :)
 
Puss puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: