2 dagar kvar

- postat i: Livet
Nu är det inte alls långt kvar tills jag flyttar.
Jag vet att jag kanske tjatar lite om det men jag har ju väntat i 3,5 månader på denna flytt.
Ska bli så himla nice att flytta in till stan och närmare så många av mina vänner.
Just nu känns Ljungsbro som ödemarken typ :P
 
Jag har packat ner nästa alla kläder och mycket av skafferiet idag.
 
 
Nu hoppas jag bara på att målarna är klara i morgon eller senast på fredag så att jag kan börja flytta så snart som möjligt. Skiter i om jag måste städa efter målarna om det behövs. Vill bara komma in i lägenheten och se hur den ser ut.
 
Läntar tills Lördag också då ska jag köpa min soffa :)
Såg även att Ikea börjar sin reda då för alla Ikea Family medlemar. Kanske de har extra pris på lite andra grejer som jag behöver. Typ någon snygg taklampa och hyllor. Vore riktigt nice :)
 
Nu ska mitt rastlösa jag försöka varva ner och snart sova. Ska upp tidigt i morgon, skolan ni vet ;)
 
Puss på er



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: