1 vecka kvar

- postat i: Livet
Bara 1 vecka kvar tills jag börjar min flytt in till stan :D
8 dagar tills min kära far kommer och hjälper mig de stora möblerna :)
10 dagar tills jag offeciellt bor i nya lägenheten och inte bor i denna lägenheten.
 
Tiden går fort. Jag kommer ihåg när jag flyttade in i denna lägenhet ( jag och jag, mamma och min bror) som om det vore bara några månader sedan men det är ju nästa 2,5 år sedan.
 
Jaja men vad händer idag?
 
Jag har ju obligatorisk Hjärt och lungräddningsövning i skolan och sedan arbete på gruppboendet 13-20.
Skönt att komma hem lite tidigare ikväll :)
Skulle vilja köra ett zumbapass i kväll men jag får se om jag orkar. Har ju ingen celcius heller :/
 
I morgon kanske jag kan åka till Maxi och köpa några. Ska eventuellt till stan för en fika med en gammal vänn :) Men vi får ju se hur vädret är här i Östergötland innan man vågar boka in något :P Haha
 
Nu ska jag strax göra mig i ordning för skolan.
 
Puss puss så länge!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: