1 vecka efter dieten

- postat i: Livet
Har ju glömt att berätta hur första veckan efter dieten har gått vikt mässigt.
I Fredags morse hade jag gått upp 2,0 kilo av de 5,3 jag gått ned. Tråkigt men sant. 
Jag tänker inte deppa ihop för det för jag vet att jag har ätit mer än vad jag borde samtidigt som jag har tränat 4-5 dagar under veckan vilket gör att kroppen bygger upp en del muskler som jag tror man förlorat under dieten.
 
Jag kan ni säga att jag inte rekomenderar att gå på dieten. 
För mig och min kropp passar den inte alls och jag ska fortsätta med min livsstilsförändring.
Äta rätt och träna. A och O helt enkelt. Träna bort det man stoppar i sig. Mindre socker och kolhydrater!
 
På tal om mat och träning så har jag precis varit ute och tagit en promenad och ska nu laga lite lunch. Kyckling med couscous :)
 
Ha det fint
 
<3


Terro

Ja, det är så "enkelt" att man helt enkelt måste göra av med det man stoppar i sig. Och som sagt, träning ger muskler så vågen säger inte alltid sanningen. Man kan fuska ibland men inte alltid. Heja dig!

Svar: Tack för peppningen Terro :)
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: