1 December!

- postat i: Livet
God 1 December på er! Sista månaden på detta år!
 
Jag vaknade tidigt i morse då jag drömde om en gammal vän. Har inte pratat med han på jättelänge. Märkligt hur man bara kan drömma om någon som man inte tänkt på på jättelänge :/ haha
 
Idag har jag börjat dagen med att titta på julkalendern. Jag brukar inte titta då jag inte har gillat dem på flera år men i år är det ju Mysteriet på Greveholm 2. Ettan var lätt min favorit när jag var liten så i år ska jag försöka titta på varje avsnitt :)
 
Jag gjorde även LCHF plättar i morse, men de blev inte så jätte goda. Får försöka göra ett bättre försök en annan gång.
Jag har även suttit och pluggat nu under förmiddagen. Nu avnjuter jag en god Lungo med skummad mjölk :) Det var länge sedan jag gjorde det.
 
Lunchen ligger på tining. Entrecote! 
 
Efter lunch ska jag försöka ta mig ut och ta mig en promenad om jag inte ser till att ta tag i min balkong först!
 
Nu ska jag fortsätta med min kaffe 
 
puss på er
 
<3
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: